Join us on Tl   Wh

Hovatek Forum MOBILE Android brom_scmd_sla error. code 0xe3

brom_scmd_sla error. code 0xe3

brom_scmd_sla error. code 0xe3

ilya1325
ilya1325
ilya1325
Newbie
1
03-01-2025, 07:55 PM
#1



всем привет, у меня телефон поко м 5 я вайпнул и еще чтото ТОЧНО НЕ ФАСТБУТ И РЕКАВЕРИ и запустился из рекавери сразу в фастбут рекавери и... ничего ни в фастбут ни в рекавери я успел 1 раз в фастбут зайти но надписи не началось через ми флэш и он постоянно отключался и я через цмд написал fastboot перезагрузка восстановления иии вечная перезаргузка я когда втыкаю кнопку включения винз и питание он подключается к компу как порт чтото там и через 3сек отключается и я решил через спэш тул и пишет ошибку flm_scmd_sla error. код 0xe3 (без учета регистра) другая версия не работает в5 говорит что используй в6 юзал платные телы также нет проблема не в авторизации тел поко м 5
медиатек хэлико г99 (мт6789)  
Hello everyone, I have a Poco M 5 phone, I wiped it and something else, DEFINITELY NOT FASTBOOT OR RECOVERY, and it booted from recovery straight into fastboot recovery and... nothing, neither into fastboot nor into recovery, I managed to go into fastboot once, but the inscriptions did not start through Mi Flash and it constantly turned off, and I wrote fastboot reboot recovery through cmd and an eternal reboot when I plug in the Windows power button and power, it connects to the computer as a port or something and after 3 seconds it turns off, and I solved it through spesh tool and it says flm_scmd_sla error. code 0xe3 (case insensitive) another version does not work in v5 says use v6, I used paid phones, also no, the problem is not in the authorization of the Poco M 5 phone
MediaTek Helico G99 (MT6789)
This post was last modified: 03-01-2025, 07:58 PM by ilya1325.
maxpayne
maxpayne
maxpayne
Intern
4,059
07-01-2025, 01:16 PM
#2
(03-01-2025, 07:55 PM)ilya1325 MediaTek Helico G99 (MT6789)

Russian

Какие платные инструменты вы использовали?

English

Which paid tool(s) did you use?
This post was last modified: 07-01-2025, 01:20 PM by maxpayne.

Note!
We have a reply schedule for Free Support. Please upgrade to Private Support if you can't wait.
Users browsing this thread:
 1 Guest(s)
Users browsing this thread:
 1 Guest(s)
Join us
WhTlYt